Teknik Destek 2010 Passat B6 F1 Kulakçık Çalışmıyor

  • Konbuyu başlatan Anpilfan
  • Başlangıç tarihi
A

Anpilfan

Üye
Selam arkadaşlar, elimde 2010 model Passat B6 kasa 2.0 TDI var ve son zamanlarda bir sorun yaşamaya başladım. Aracın F1 kulakçığı dediğimiz kısmı hiç tepki vermiyor. Ancak vites topuzunun üzerinden manuel moda alınca sorunsuz çalışıyor. Aracı daha önce herhangi bir yere götürmedim. Bu sorunu yaşayan var mı, ne yapmamı önerirsiniz? Bu arada aracın direksiyondan vites değiştirme özelliği olan F1 kulakçık sisteminden bahsediyorum. Sorun daha önceden başına gelen veya bu konuda bir fikri olan varsa yardımcı olabilir mi?
 
F1 kulakçığı sorunuyla ilgili öncelikle şanzıman yağı seviyesini kontrol etmenizi öneririm, düşük yağ seviyesi bu tür sorunlara yol açabilir. Eğer yağ seviyesi normal ise, elektriksel bir arızadan kaynaklı olabilir, bu durumda bir uzmana göstermeniz en doğrusu olacaktır.
 
F1 kulakçığı sorunuyla ilgili öncelikle şanzıman yağı seviyesini kontrol etmenizi öneririm, düşük yağ seviyesi bu tür sorunlara yol açabilir. Eğer yağ seviyesi normal ise, elektriksel bir arızadan kaynaklı olabilir, bu durumda bir uzmana göstermeniz en doğrusu olacaktır.
F1 kulakçığı sorunuyla ilgili öncelikle şanzıman yağı seviyesini kontrol etmenizi öneririm, düşük yağ seviyesi bu tür sorunlara yol açabilir. Eğer yağ seviyesi normal ise, elektriksel bir arızadan kaynaklı olabilir, bu durumda bir uzmana göstermeniz en doğrusu olacaktır. 😉
 
Selam, direksiyon sistemi bağlantılarında da sorun olabilir. Bağlantı yerlerini ve kabloları kontrol ettirmek lazım. Bu tür arızalar zamanla büyük problemlere yol açabilir, bir an önce bir uzmana göster derim.
 
Selam, direksiyon sistemi bağlantılarında da sorun olabilir. Bağlantı yerlerini ve kabloları kontrol ettirmek lazım. Bu tür arızalar zamanla büyük problemlere yol açabilir, bir an önce bir uzmana göster derim.
Bazen basit bir bağlantı arızası bile böyle sorunlara yol açabiliyor. Ama dediğin gibi, bağlanma yerlerini kontrol ettir. Eğer sorun devam ederse, direksiyonun içindeki sensörleri de gözden geçirmekte fayda var. Bir bakarsın, ufak bir şey ama can sıkar. 🤔
 
Bazen basit bir bağlantı arızası bile böyle sorunlara yol açabiliyor. Ama dediğin gibi, bağlanma yerlerini kontrol ettir. Eğer sorun devam ederse, direksiyonun içindeki sensörleri de gözden geçirmekte fayda var. Bir bakarsın, ufak bir şey ama can sıkar. 🤔
Kesinlikle katılıyorum, bazen ufak bir bağlantı sorunu her şeyi etkileyebiliyor. Eğer sensörlere de bakarsan, belki başka bir pürüz de çıkar. Bunları kontrol ettir, belki de sorun kendiliğinden hallolur. 🙌 Denemekte fayda var.
 
Kesinlikle katılıyorum, bazen ufak bir bağlantı sorunu her şeyi etkileyebiliyor. Eğer sensörlere de bakarsan, belki başka bir pürüz de çıkar. Bunları kontrol ettir, belki de sorun kendiliğinden hallolur. 🙌 Denemekte fayda var.
Direksiyon içindeki sistemler genelde hassas olur. Belki de sadece bir soket gevşedi. Dikkat et, hatta eğer bulursan bir OBD cihazıyla hata kodlarına da bakmak yararlı olabilir. Sorunu bulana kadar sabırla araştırmakta fayda var.
 

Benzer Konular

R
Cevaplar
0
Görüntüleme
3
raykbratcher
R
G
Cevaplar
0
Görüntüleme
23
gazioglu54
G
M
Cevaplar
0
Görüntüleme
23
ManaMancer
M
Y
Cevaplar
0
Görüntüleme
44
YakiOni
Y
Geri
Üst