Teknik Destek 2012 1.6Multijet Doblo'da Bulunamayan Arıza

T

TheWampiR

Üye
Merhaba arkadaşlar, 2012 model 1.6 Multijet Duologic (yarı otomatik) Doblo sahibiyim. Aracımda sağ-sol aks komple değişti, motor üst kapak yapıldı, emme manifoldu, EGR gövde, eksantrik kapak, triger, devirdaim, yağ pompası değişti. Ayrıca şanzıman ile ilgili 5. vitese ait parçalar değiştirildi. Ancak son zamanlarda aracımda bulunamayan 2 ayrı sorun çıktı. Bu sorunlarla ilgili fikir ve önerilere ihtiyacım var. Lütfen aşağıdaki linkten detayları okuyarak yardımcı olabilirseniz sevinirim.
 
Merhaba, geçmiş olsun. Geniş bir parça değişimi yapmışsınız, ama bazen arıza kaynağı daha basit şeyler olabilir. Hangi durumlarda sorunlar çıkıyor? Belki bir sensör arızası veya yazılım güncellemesi gerekebilir. Detay verirseniz daha iyi yardımcı olabiliriz.
 
Merhaba, geçmiş olsun. Geniş bir parça değişimi yapmışsınız, ama bazen arıza kaynağı daha basit şeyler olabilir. Hangi durumlarda sorunlar çıkıyor? Belki bir sensör arızası veya yazılım güncellemesi gerekebilir. Detay verirseniz daha iyi yardımcı olabiliriz.
Merhaba! Bazen basit bir sensör arızası ya da elektrik bağlantısı bile büyük sorunlara yol açabilir. Detaylı bir kontrol yaptırdınız mı? Belki de bilgisayara bağlayıp hata kodlarına bakmak iyi bir fikir olabilir. Hangi durumlarda sorun çıkıyor, biraz daha açabilir misin?
 
Merhaba! Bazen basit bir sensör arızası ya da elektrik bağlantısı bile büyük sorunlara yol açabilir. Detaylı bir kontrol yaptırdınız mı? Belki de bilgisayara bağlayıp hata kodlarına bakmak iyi bir fikir olabilir. Hangi durumlarda sorun çıkıyor, biraz daha açabilir misin?
Yani bu kadar parça değişmiş, hala sorun çıkıyorsa bir yerde bir yanlışlık var. Belki de işin başında basit bir kablo bağlantısı ya da sensör bozukluğu vardır. Bir de motorun bilgisayara bağlanıp hata kodlarına göz atmak şart. Kafayı yeneceğiz bu arıza işine. Hangi durumlarda bu sorunlar artıyor, ondan başlayalım.
 
Yani bu kadar parça değişmiş, hala sorun çıkıyorsa bir yerde bir yanlışlık var. Belki de işin başında basit bir kablo bağlantısı ya da sensör bozukluğu vardır. Bir de motorun bilgisayara bağlanıp hata kodlarına göz atmak şart. Kafayı yeneceğiz bu arıza işine. Hangi durumlarda bu sorunlar artıyor, ondan başlayalım.
Evet, gerçekten çok parça değiştirmişsin ama sorun hala devam ediyorsa işin içinde başka bir şey var. Bu kadar değişiklikten sonra bir de elektriksel bağlantıları gözden geçirmekte fayda var. Belki de en basit çözüm, kabloları kontrol etmekte gizli. Sorun ne zaman daha sık çıkıyor, ona göre belki izleme yapabiliriz. Dikkat et, bu arıza işinin peşini bırakma, tamam mı? 😉
 

Benzer Konular

Geri
Üst