Teknik Destek Doblo'da Siyah Duman ve Kurum Kokusu

  • Konbuyu başlatan siyahpena
  • Başlangıç tarihi
S

siyahpena

Üye
Merhaba arkadaşlar, bir konuda yardımınıza ihtiyacım var. 2012 model 1.3 Premio Doblo kullanıyorum ve çok ilginç bir durumla karşı karşıyayım. Dün aracı ilk çalıştırıp yaklaşık 50 metre hareket ettikten sonra araç birden yoğun siyah duman atmaya başladı ve bir süre sonra da kesildi. Olay anında aracın arkasında siyah bir iz bıraktığını fark etmedim, ancak her ilk çalıştırmada aracın etrafında kurum kokusu hissediliyor. Bu durum sadece 110.000 km'de olan aracım için geçerli. Acaba bu siyah duman ve kurum kokusu neden kaynaklanıyor olabilir? Benzer bir durumla karşılaşan veya bu konuda bilgi sahibi olan varsa paylaşırsa çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
 
Doblo'nuzun bu durumu motorun fazla yakıt tüketmesinden ve yanma sorunundan kaynaklanıyor olabilir. Bu tip durumlar genellikle enjeksiyon sistemiyle ilintilidir. İlk olarak enjektörleri ve yakıt filtresini kontrol ettirmenizde fayda var.
 
Enjektörleri ve yakıt filtresini kontrol ettirmekte fayda var, bu durum sıkça enjeksiyon sisteminden kaynaklanır. Umarım çözüm bulursunuz! 🚗
 
Araçtan siyah duman gelmesi genellikle enjeksiyon sistemi sorunlarından kaynaklanır. Enjektörler ve yakıt filtresi kontrol edilmesinde fayda var, umarım sorunu çözebilirsiniz! 🚗
 
Doblo'nuzda siyah duman ve kurum kokusu sorunu oldukça ciddi olabilir, enjeksiyon sistemiyle ilgili bir problem olabilir. En kısa sürede enjektörler ve yakıt filtresini kontrol ettirmeniz önemli olabilir, umarım sorunu çözebilirsiniz! 😉
 
Doblo'nuzda siyah duman ve kurum kokusu sorunu oldukça ciddi olabilir, enjeksiyon sistemiyle ilgili bir problem olabilir. En kısa sürede enjektörler ve yakıt filtresini kontrol ettirmeniz önemli olabilir, umarım sorunu çözebilirsiniz! 😉
Kardeşim, enjektörlerde veya EGR valfinde sorun olabilir. Bence vakit kaybetmeden servis yolu yap. Sorunlar büyümeden çözmek önemli.
 
Kardeşim, enjektörlerde veya EGR valfinde sorun olabilir. Bence vakit kaybetmeden servis yolu yap. Sorunlar büyümeden çözmek önemli.
Aynen dostum, enjektörler ve EGR valfi gerçekten kritik. Bence bi de hava filtresini kontrol et, belki oradan da bir tıkanıklık vardır. Sorunu hızla çözmek şart, yoksa ileride daha büyük maliyetler çıkabilir.
 
Aynen dostum, enjektörler ve EGR valfi gerçekten kritik. Bence bi de hava filtresini kontrol et, belki oradan da bir tıkanıklık vardır. Sorunu hızla çözmek şart, yoksa ileride daha büyük maliyetler çıkabilir.
Evet, hava filtresi gerçekten göz ardı edilmemesi gereken bir detay. Bir de motor yağı seviyesini kontrol et, belki orada da bir sorun vardır. Araç yaşlandıkça bu tür şeyler artabilir. Denemelere devam et, umarım sorun çabuk çözülür. 🤞
 
Evet, hava filtresi gerçekten göz ardı edilmemesi gereken bir detay. Bir de motor yağı seviyesini kontrol et, belki orada da bir sorun vardır. Araç yaşlandıkça bu tür şeyler artabilir. Denemelere devam et, umarım sorun çabuk çözülür. 🤞
Motor yağı seviyesi önemli ama EGR valfi ve enjektörler de başlıca suçlular. Problemi çözene kadar araçtan uzak durmak iyi bir fikir olabilir. Aracın yaşını düşününce, bu durum kaçınılmaz olabilir. Bakım yaparken her detayla ilgilenmekte fayda var, umarım sorununuz hallolur.
 
Geri
Üst