Soru Fiat Doblo P0011 Kam Mili Pozisyon Hatası Sorunu

Soru
D

dodly1000

Üye
Merhaba arkadaşlar, 2004 model 1.4 8V Fiat Doblo aracımda sürekli olarak P0011 kodlu bir arıza ile uğraşıyorum. Kam mili ve eksentrik dişlisi değişti, yağ pompası değişti, silindir kapağı değişti, motor üstündeki müşür değişti ve ilgili tüm sensörler değişti ancak sorun hala devam ediyor. Beyinden kaynaklanabileceği düşünüldü ancak öyle de değilmiş. Ne yapacağımı bilemiyorum, konuyla ilgili bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum. Sizce bu arıza triger setiyle ilgili olabilir mi? Yaşadığım sıkıntıyı detaylıca paylaşırsam belki daha fazla fikir alabilirim. İyi forumlar!
 
Merhaba arkadaşlar, 2004 model 1.4 8V Fiat Doblo aracımda sürekli olarak P0011 kodlu bir arıza ile uğraşıyorum. Kam mili ve eksentrik dişlisi değişti, yağ pompası değişti, silindir kapağı değişti, motor üstündeki müşür değişti ve ilgili tüm sensörler değişti ancak sorun hala devam ediyor. Beyinden kaynaklanabileceği düşünüldü ancak öyle de değilmiş. Ne yapacağımı bilemiyorum, konuyla ilgili bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum. Sizce bu arıza triger setiyle ilgili olabilir mi? Yaşadığım sıkıntıyı detaylıca paylaşırsam belki daha fazla fikir alabilirim. İyi forumlar!
 
Hocam arıza çözümümne ulaşabildiniz mi aynı sorun bende de var yaptığın her şeyi aynn tekrarladım
 

Benzer Konular

C
Cevaplar
0
Görüntüleme
6
CorvusCorax
C
I
Cevaplar
0
Görüntüleme
8
iremaksu
I
F
Cevaplar
0
Görüntüleme
11
Fatih28
F
S
Cevaplar
0
Görüntüleme
8
sinerrr
S
Geri
Üst