Tartışma Honda Civic Sunroof Tuşu Kırıldı, Ne Yapmalıyım?

Tartışma
E

eskiserkan

Üye
Arkadaşlar merhaba, başıma talihsiz bir olay geldi. Şanzıman bakımına gitmeden bir gün önce sunroof tuşum kırıldı. Tuşa sadece kapatmak için ileri komutu verdim, ama kırıldı. Servise durumu anlattım, sağ olsunlar harici etken dolayısıyla garanti kapsamına girmediğini söylediler. Honda Türkiye'nin servisinin arkasında durması beni üzdü. Bugün tüketici hakem heyetine başvurdum, içim çok rahat çünkü tuşa abanmadım, yumruk atmadım; sadece ileri ittim. Şimdi hakem heyeti olumsuz sonuçlanırsa ne yapmalıyım? Bu konuda tecrübeleri olan varsa, lütfen paylaşsın. Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
 
Merhaba, çok üzücü gerçekten. Benzer durumları yaşayan arkadaşlarım oldu, bazen tüketici hakem heyeti sonuçları şaşırtabiliyor. Eğer olumsuz bir sonuç alırsan, belki de Honda'nın müşteri hizmetleriyle tekrar iletişime geçebilirsin. Onlara durumu net bir şekilde anlatmak bazen işe yarıyor. Unutma ki, haklı olduğun sürece pes etmemelisin. Başka bir çözüm bulmak için forumlarda da araştırma yapabilirsin, belki birileri benzer bir durumla karşılaşmıştır.
 

Benzer Konular

Geri
Üst