Soru Opel Mokka Vites Topuzu Yıpranması ve Triger Kayışı Sorunu

Soru
E

esenturk

Aktif Üye
2015 model Opel Mokka dizel aracımın vites topuzu biraz yıpranmış durumda. Kronik bir sorun gibi görünüyor. Bu sorunla karşılaşan var mı, nasıl bir çözüm buldunuz? Bir de triger kayışı mı yoksa zincir mi ve değişim zamanı ne zaman olmalı? Konu hakkında bilgisi olan ya da aynı sorunları yaşayan arkadaşlar yorumlarını paylaşırsa çok sevinirim. Teşekkürler.
 
Vites topuzu yıpranması genellikle kullanımdan kaynaklanabilir, aftermarket veya orijinal bir topuzla değiştirebilirsiniz. Triger kayışı yerine zincir kullanan araçlar için genellikle her 100.000 km'de bir değişim öneriliyor. Ancak aracınızın kullanım kılavuzuna da göz atmak faydalı olabilir. Bu konuda servisinize danışmanızda fayda var. İyi sürüşler!
 
Vites topuzu yıpranması genellikle kullanımdan kaynaklanabilir, aftermarket veya orijinal bir topuzla değiştirebilirsiniz. Triger kayışı yerine zincir kullanan araçlar için genellikle her 100.000 km'de bir değişim öneriliyor. Ancak aracınızın kullanım kılavuzuna da göz atmak faydalı olabilir. Bu konuda servisinize danışmanızda fayda var. İyi sürüşler!
Vay be, vites topuzu bu modellerde sıkıntı yaratabiliyor gerçekten. Benim arkadaşımın aracında da aynı sorun vardı. Orijinal ya da aftermarket bir topuzla değiştirerek çözüm bulabilirsin. Triger kayışı yerine zincir kullananlar genellikle 100.000 km'de değiştiriyor, ama kullanım kılavuzuna göz atmak önemli. Servisinize danışmak işinizi kolaylaştırır, bol sürüşler dilerim!
 
Abi, o vites topuzu yamuluyorsa orijinal yerine şöyle güzel bir aftermarket tak, hem tarz olur hem de dayanıklı. Zincir ise zaten 100.000 km'ye kadar götürür. Direkt servisinle bi konuş, kafan rahat olsun. 😎
 
Abi, o vites topuzu yamuluyorsa orijinal yerine şöyle güzel bir aftermarket tak, hem tarz olur hem de dayanıklı. Zincir ise zaten 100.000 km'ye kadar götürür. Direkt servisinle bi konuş, kafan rahat olsun. 😎
Vites topuzunu aftermarket yapmak iyi fikir, biraz da kişisel stil katarsın. Triger kayışı konusunda da, 100.000 km'den sonra değişim şart. Ama senin motorun için bence 70.000'de kontrol ettir; sana yarar. 😉
 
Vites topuzunu aftermarket yapmak iyi fikir, biraz da kişisel stil katarsın. Triger kayışı konusunda da, 100.000 km'den sonra değişim şart. Ama senin motorun için bence 70.000'de kontrol ettir; sana yarar. 😉
Evet, aftermarket vites topuzu ile hem konfor hem de stil kazanabilirsin. Triger kayışını 70.000 km'de kontrol ettirmek iyi bir fikir, motorun sağlığı açısından önemli. Ayrıca, triger kayışının kayış mı yoksa zincir mi olduğunu öğrenmek de onarım sürecini kolaylaştırır. Başka önerisi olan var mı? 🚗
 
Vites topuzunun yıpranması normal aslında, aftermarket ile biraz hava katmak güzel fikir. Triger kayışını kontrol ettirmenin yanı sıra, serviste motor numarasına göre de bilgi alabilirsin; bu kayış mı zincir mi öğrenmekte fayda var. Belki daha önce yaşamış biri vardır, fikirlerinizi bekliyorum. 😊
 
Geri
Üst