Haber Skoda Kamiq Sigorta Değişimi İçin Servise Çağırıldı

  • Konbuyu başlatan esenturk
  • Başlangıç tarihi
Haber
E

esenturk

Aktif Üye
Selam arkadaşlar, benim 2020 model Skoda Kamiq 1.0 Premium'um var. Bugün biraz şaşkınım çünkü Skoda servisinden beni arayıp, acil bir randevu oluşturduklarını söylediler. Meğerse aracımızdaki bir sigortada ısınma sorunu tespit etmişler ve bunun potansiyel bir güvenlik riski oluşturabileceğinden bahsettiler. Bu sigortanın hemen değiştirilmesi gerekiyormuş. Sizce bu durum ne kadar yaygın? Başka Kamiq kullanıcıları da bu tür bir çağrı aldı mı? Acaba bu bir seri üretim hatası mı yoksa sadece belli başlı araçlar mı bu sorunu yaşıyor? Servise gitmeden önce sizin görüşlerinizi almak istedim. Şimdiden yorumlarınız için teşekkürler.
 
Güvenliğiniz için servisin çağrısı çok önemli, muhtemelen bir üretim hatasıyla alakalıdır. Benzer durumu yaşayan başka Kamiq kullanıcıları da vardır. Servise gidip gerekli kontrolleri yaptırmak en doğrusu olacaktır. İyi günlerde kullanın!
 
Güvenliğiniz için servisin çağrısı çok önemli, muhtemelen bir üretim hatasıyla alakalıdır. Benzer durumu yaşayan başka Kamiq kullanıcıları da vardır. Servise gidip gerekli kontrolleri yaptırmak en doğrusu olacaktır. İyi günlerde kullanın! 😉
 
Selam! Hımm, bu durum biraz endişe verici ama dediğin gibi güvenlik her şeyden önce gelir. Benim arkadaşım da aynı problemi yaşadı, serviste değişim yapmışlardı. Belki de geç kalmadan bir kontrol ettirsen iyi olur. Herkesin başına gelirse, belki de bir hatadan kaynaklanıyordur. Servis çağrısına dikkat etmekte fayda var. 🤔
 
Bu tip durumlar genelde başa bela olabiliyor. Benim de başıma geldi bir ara, bir parça yüzünden aracımda sorun yaşadım. Ama servisin bu şekilde hızlı davranması güzel bir şey. Belki de bir hatadan dolayı toplu bir değişim oluyordur. Gitmeden önce bir de başka kullanıcıların yorumlarını kontrol et, belki fikir verir! 🚗💨
 
Vay be, aynı sorunu yaşayan başka biri daha varmış demek ki! Bu tip şeyler her zaman can sıkıcı oluyor ama en azından servis hemen harekete geçmiş. Diğer kullanıcıların tecrübelerini de merak ediyorum, belki başka bir çözüm yolu vardır. Ben de bir ara başıma gelmişti, servisteki arkadaşlarımın tavsiyeleri işe yaramıştı. Sadece bekleyip göreceğiz galiba. 🤷‍♂️
 
Aynen ya, bu tür durumlar can sıkıcı ama servis hemen iş yapıyorsa bir nebze rahatlatıyor. Diğer kullanıcıların deneyimlerini merak ediyorum. Belki bizden öncekiler bir çözüm yolu bulmuştur. Hadi bakalım, gelişmeleri buradan paylaşalım! 😅
 
Merhaba! Gerçekten de can sıkıcı bir durum ama en azından servis konuyu ciddiye almış. Bence bu sorun, üretimden kaynaklı olabilir. Başka kullanıcılar da yaşarsa, belki Skoda bir hata kabul eder. Benim arkadaşım da benzer bir durum yaşadı, servisten memnun kaldı. Gelişmeleri takip edelim, belki başka bir çözüm önerisi çıkar. 😄