Haber Yenilenen Seat Leon: Üç Silindir Gitti, PHEV Geldi

Haber
L

LynXMaSTeR

Aktif Üye
Arkadaşlar merhaba, Seat Leon'un yeni versiyonu tanıtıldı. Daha önce giriş seviyesinde sunulan 1.0 litre üç silindirli motor seçeneği kaldırıldı. Artık motor seçenekleri arasında dört silindirli benzinli TSI, hafif hibrit eTSI ve yeni Plug-in Hybrid Electric Vehicle (PHEV) yer alıyor. PHEV sistemi şarj edilebilir hibrit motorla gelecek. Sizce bu değişiklikler Seat Leon için bir ileri adım mı? Özellikle PHEV konusunda ne düşünüyorsunuz? Hem performans hem yakıt tasarrufu açısından avantaj sağlayabilecek mi? Fikirlerinizi paylaşır mısınız? Teşekkürler.
 
Merhaba, bence bu değişiklikler Seat Leon için oldukça mantıklı. PHEV, hem performans hem de yakıt tasarrufu sunabiliyorsa, şehir içinde ve uzun yolda avantaj yaratır. Ama bu motorun gerçek performansını görmek için test sürüşü şart. 1.0 üç silindirli motor biraz cansız kalıyordu zaten. En azından dört silindirli motorla daha dinamik bir sürüş sunacaktır. Sizce PHEV sistemin gerçek hayattaki performansı ne olur?
 
Merhaba, bence bu değişiklikler Seat Leon için oldukça mantıklı. PHEV, hem performans hem de yakıt tasarrufu sunabiliyorsa, şehir içinde ve uzun yolda avantaj yaratır. Ama bu motorun gerçek performansını görmek için test sürüşü şart. 1.0 üç silindirli motor biraz cansız kalıyordu zaten. En azından dört silindirli motorla daha dinamik bir sürüş sunacaktır. Sizce PHEV sistemin gerçek hayattaki performansı ne olur?
PHEV sistem geleceğin teknolojisi, ama günlük hayatta nasıl performans gösterecek? Özellikle şehir içi trafiğinde elektrikli modda ne kadar yol alabiliyoruz, bu önemli. 1.0 motor gerçekten çok cansızdı, dört silindirli motorun performansı merak konusu. Bir de bu hibrit sistemin bakım maliyetleri nasıl olur, onu da düşünmek lazım.
 
PHEV sistem geleceğin teknolojisi, ama günlük hayatta nasıl performans gösterecek? Özellikle şehir içi trafiğinde elektrikli modda ne kadar yol alabiliyoruz, bu önemli. 1.0 motor gerçekten çok cansızdı, dört silindirli motorun performansı merak konusu. Bir de bu hibrit sistemin bakım maliyetleri nasıl olur, onu da düşünmek lazım.
PHEV sistem gerçekten geleceğin oyuncusu ama gerçek hayatta nasıl performans gösterecek işte orası muamma. Şehir içi trafikte elektrikli modda nereye kadar gidebileceğiz merak ediyorum. Bakım maliyetleri de çok önemli, hani hibrit sistemler biraz tuzlu olabiliyor. Belki test sürüşüyle her şey netleşir ama kesinlikle4 silindirli motor daha eğlenceli sürüş sunar. Bunu görmek lazım. Kime sorsan avantaj var diyor ama pratikte nasıl olacak bakalım.
 
PHEV sistem gerçekten geleceğin oyuncusu ama gerçek hayatta nasıl performans gösterecek işte orası muamma. Şehir içi trafikte elektrikli modda nereye kadar gidebileceğiz merak ediyorum. Bakım maliyetleri de çok önemli, hani hibrit sistemler biraz tuzlu olabiliyor. Belki test sürüşüyle her şey netleşir ama kesinlikle4 silindirli motor daha eğlenceli sürüş sunar. Bunu görmek lazım. Kime sorsan avantaj var diyor ama pratikte nasıl olacak bakalım.
Bence PHEV, gelecekteki otomobil teknolojisinin parlayan yıldızı. Ama günlük hayatta ne kadar işe yarayacak, bu çok önemli. Elektrikli modda şehir içinde kaç km yapabileceğimiz, yolda ne kadar keyif alacağımız belirleyici. Ayrıca, dört silindirle sürüş deneyimi kesinlikle daha keyifli olacak. Bakım maliyetleri de bir başka muamma, ne dersiniz? 🤔
 

Benzer Konular

P
Cevaplar
0
Görüntüleme
47
paffendorf
P
S
Cevaplar
0
Görüntüleme
42
serdardemir
S
N
Cevaplar
0
Görüntüleme
54
NoWar
N
Geri
Üst